trešdiena, 2011. gada 5. janvāris

Kauni un Vernal Equinox

Kādu dienu (jāatzīst, ka pasen atpakaļ) atnāca šis pasūtījums ar iegādāto Kauni dziju. Kauni skan kā tāds kauns, bet visi redz ka nav tā, dzija bezgala smuka, spītējot dažbrīd sliktajai krāsu pāreju kvalitātei. Kastītē, kā redzat dažādas krāsas un viena vienpavediena fice smalkajiem (mežģīņu adījumiem).

To tad arī ņēmos ar savu toreiz tikko iegādāto uzparikti (PALĪGĀ, esmu galīgi aizmirsusi kā to sauc) veidot no tās kamolu. Pirmkārt jau protams, jo tā ir vieglāk adīt, otrkārt, apskatīties vai nebūs kādi nepatīkami pārsteigumi krāsu pārejās un jau laikus tiem sagatavoties. Liels atvieglojums, kad viss bija ar to fici kārtībā!

Meklēju rakstu savai otrajai mežģīņu šallei un izvēlējos Vernal Equinox kā piemērotu kandidātu varavīksnes krāsām. Šeit gan jums jāapmierinās ar foto bloķēšanas stadijā, jo pagaidām vairāk foto neesmu uzņēmusi. Drīz gan tas jādara, jo uz auguma tā protams arī ļoti labi izskatās.

6 komentāri:

Diāna teica...

Vienkārši fantastiski! Es arī tādu gribu, būs jāpameklē dzija un raksts (laikam jau ravelry).
Vai tā uzparikte nav tītavas?
Un vai tā dzija lakatam nekož?

Ilze teica...

Skaistas dzijas! Tādi toņi... mmmm :) Es šo uzparikti sauktu par tītavām. Un šalle - tāds smalks darbs! Man patīk! : )

dace teica...

Paldies!
Raksts blogā: http://lankakomero.blogspot.com/

Dzija jau vispār ir vilnas un maķenīt kož, bet tā kā šalli parasti uz plikas miesas nevelk, tad man viņa nekādu diskomfortu līdz šim nav radījusi!

dace teica...

Nu re, un tagad jau no dieviem avotiem zinu ka to sauc par tītavām!!!!

Nan C (roswellborn) teica...

That shawl pattern is beautiful no matter what.

To use that yarn makes it much more than beautiful - it's incredible.

spaariite teica...

ļoti skaista šalle, es tagad ar esmu aizrāvusies ar dzijām, kam krāsu pārejas!