piektdiena, 2011. gada 4. marts

Iepirkšanās drudzis jeb rokdarbu grāmatas, žurnāli un krūts barošanas krekliņi

Jā, tieši ar to, ko nosaukumā lasāt esmu pēdējā laikā daudz nodarbojusies. Jo tradera.se vairāksolīšanas lapā (zviedru analogs ebay) pēdējā mēneša laikā esmu iepirkusi visu man pašreiz vajadzīgo :D

Par krekliņiem nerunāšu toties pamazām varu atrādīt kādus dārgumus grāmatu un žurnālu veidā esmu ievilkusi aliņā. Šodien sākšu ar pāris žurnāliem, abi no 70-ajiem.

Pirmais Sticka & Virka jeb Adīt un tamborēt.
Tajā cita starpā krāsains un košs bērna džemperītis, puķains un zvērains adīts komplekts jau uz lielāka bērna un rupja adījuma krāsaina jaka ar kapuci (mani absolūtie favorīti šeit).

Otrs žurnāls iespaidīgs jau ar vāka noformējumu. Tālāk redzam gan mārīšu zeķītes, gan riktīgi kičīgu vesti ar alfabētu (hmm, domāju gan ka tas ir kičīgi, bet sev tādu gan neadīšu), gultas pārvalks, auduma lellītes un jippie, pirkstiņlellītes, kuras ir apmēram tik pat šausmīgas kā manējās adītās :D


Citu dienu atrādīšu dažas grāmatas.

6 komentāri:

Diāna teica...

Ļoti simpātiski. Sevišķi zeķītes ar bizbizmārītēm, nebija pat ienācis prātā, ka bērnu zeķes varētu vēl īpaši izraibināt.

Laine teica...

Apsveiciens ar ieguvumiem! Tiešām kolosālas rokdarbu grāmatas/žurnāli!

Tie modelīši tagad ir tiiik aktuāli! Tu esi liela ieguvēja, nudien!

Man iegadījies Traderā nopirkt gan mazajiem apavus, gan ķengursomu par 30 LVL, kas šeit maksā pāri simtam - es tiešām fanoju par laiku, kad mās` dzīvojās pa Zviedriju!

Zkss teica...

Dace-izstāsti lūdzu, kā lai piereģistrējas Traderā!!!! Mēģināju, taču nu ne pa kam neļāva, jo nevarot pārbaudīt manu personību! Vai tur tikai Zviedrijā dzīvojošie var reģistrēties?

dace teica...

Atvaino ka uzreiz neatbildēju- mājās bija lazarete, abi bērni saslima un pabijām pat slimnīcā ar mazo.

Par traderu, jā cik palasījos viņi grib būt droši ka aiz katra konta stāv viens konkrēts cilvēks (dēļ krāpšanās). Es tev tomēr ieteiktu, ja tu gribi piereģistrēties uzrakstīt viņiem un izstāstīt situāciju. Tad arī pirms tu soli par kādu lietu, uzraksti pārdevējam un uzprasi vai tev viņi sūtīs (jo citi grib sūtīt tikai uz vietas). Lai izdodas!

Zkss teica...

Es jau viņiem rakstīju e-pastu. Šie man tā arī atbildēja, ka nevarot pārbaudīt manu identitāti:(
Saki, vai SE arī ir personu kodi, varbūt problēma ir tajos(vai tie irstipri atšķirīgi no LV kodiem)? A varbūt adresē? Jo mēģināju Latvijas adresi fiksēt?

dace teica...

jā, šeit viss balstās uz personas kodu. Nav koda, nav cilvēks. :D pirmie seši cipari ir gads, mēnesis, datums un tad vēl 4 cipari. Nu un laikam jau vaina tajā, ka tev viņu nav... :(