pirmdiena, 2008. gada 23. jūnijs

Fabel dzijas jaciņa bērnam


Reiz ievērtēju citu adītāju projektus portālā Ravelry un man iekrita acīs jaciņa adīta pēc šī modeļa, publicēta Garnstudio mājas lapā. Man šķita ka izmantot divas krāsas kā orģinālā būtu ļoti efektīvi, bet vēl efektīvāk būtu izmantot Fabel tā saucamo zeķu dziju, kura man mājās tieši kā bija. Tad nu sāku adīt šo, otro jaciņu pēc kārtas, bērniņam. Pats pats labākais šajā modelī ir tas, ka ir tikai divas līnijas (zem rokām), kuras pēc tam jāsašuj kopā, viss pārējais ir jau formīgi izadīts! Dzijas krāsas nr. 151 un man izgāja 4 ficītes. Pogas ir no kokos riekstu čaulām, ilgi skatījosun meklēju piemērotākās, līdz atzinu šīs par pašām labakajām, jo viņas nepārņem adījumu, kā tas notika ar dažām košu krāsu plastmasas pogām.

Pati esmu bezgala apmierināta ar jaciņu, nevaru vien acis novērst skatoties uz bērniņu tajā!

Nav komentāru: