trešdiena, 2011. gada 8. jūnijs

Šeit viss notiekās

Tamborēju sagataves dzijas bombardēšanas dienai.
Ņemu no savas kādreizējās cepumu
kārbiņas dziju atlikumus un rauju augšā frīstailā ornamentiņus.
Vienu
no ornamentiem uzdāvināju bērnam, jo viņam ļoti patika. Bet kā tur bija par to velnu? Atdosi vienu pirkstiņu viņš paņems visu roku? Pēc kāda laika bērns prasīja vai es varu vēl kādu puķīti viņam uzdāvināt? Ok, vari izvēlēties! Nu un tad izvēle krita uz visām dažādajām, kuras izņemot nedaudzas līdzīgas ir teju visas. Tad es noteicu ka var ņemt visas kas ir dažādu krāsu, rezultātā man palika baltās :D :D Ok, bet turpmāk motīviņus slēpšu, citādi man nebūs nekā ar ko apgrafītot ielas.
Bez tam, sestdiena ir
ne tikai grafiti diena adītājiem bet arī Vispasaules Publiskās adīšanas diena.

Es, Joakim un Ivana iesim uz Sergels Torg trepēm sēdēt un adīt!!

Nav komentāru: