otrdiena, 2012. gada 25. septembris

Dīvāna/gultas pārklājs gatavs! Mans gadsimta projekts!

Nu ir mans tamborētais dīvāna jeb gultas (atkarīgs no garastāvokļa un vajadzības) pārvalks gatavs!
Nu ko lai saka, pašai prieks! Priecājos arī arī ka kvadrātu kopā tamborēšanai izvēlējos oranžo dziju. Pārvalks uzreiz dzīvespriecīgāks izskatās.

Mazliet statistikas: 
Apraksts no Drops mājas lapas.
Sāku tamborēt 8. maijā un beidzu 23. septembrī.
Kvadrātiņiem izmantota DROPS Garnstudio dzija Delight (75% superwash vilna, 25% poliamīds), krāsa 08 5 fices, krāsa 09 5 fices, 10 7 fices, 11 4 fices, 12 3,5 fices, 13 5,85 fices, 15 1 fice un 16 2 fices. Pavisam kopā 33,35 Delight fices.
Kopā tamborēju ar DROPS Garnstudio Baby Merino (100% merino vilna, superwash apstrādāta). Izgāja 8,7 fices.

Tamboradata 4mm.
Katrs kvadrātiņš apmēram 10x10cm liels. Garumā izmantoti 24 kvadrāti, platumā 16, kopā 384. No vienas fices apmēram 11 - 12 kvadrāti.
Pārvalks sver aptuveni 2,1 kg.

Man patīk: 
Pašu kvadrātiņu raksts, smuks un pat i pēc 384 gb. nav vēl apnicis.
Doma ka teorētiski varu mazgāt veļas mašīnā.
Cerība ka pēc teiksim 60 gadiem, mazbērni rādīs pārvalku saviem draugiem un stāstīs ka to jau viņu vecmāmiņa, rokdarbniece pati taisījusi.  ;)
Nepalika dziju atlikumi, jo visu iztamborēju veidojot raibumraibos kvadrātiņus.
Nebija nekādas ņemšanās ar diegu galu ievilkšanu, jo tos paslēpj, ietamborējot jau procesā.

Man nepatīk:
Delight krāsa 08 (sūnu zaļi vien)
Doma par to kā dabūšu kaķu spalvas nost.
Delight kvalitāte klibo, nereti ficē ir pēkšņi ļoti biezs pavediens kuram seko ekstrēmi plāns diedziņš.
Merino dzija pēc faktūras atgādina sintētiku. Ļoti elastīga un jocīga dzija.


Diemžēl Delight ne viena vien fice izskatās apmēram šādi.
Nu un vēl viena bilde ar mūsu mājas kvalitātes zīmogu:
Lusíja arī izskatās apmierināta

10 comments:

Līga Krista teica...

Ļoti skaists!

Madara teica...

ļoti iespaidīgi un skaists arī. :) vēl neesmu saņēmusies lieldeķa tapināsānai.
un ja kvalitātes zīmogs uzspiests, tad jau labs lietošanai :D

akvamari28 teica...

Vienreizēji skaista, krāsaina sega!!! Kā reiz uz vēso laiku sagatavojušies:))Un labi visiem!:)

ceita teica...

Skaisti!!! Es arī domāju par šo kvadrātiņu savienošanas veidu. Satamborēji pa rindām? Feina apkārttamborētā nobeiguma mala. Par veļasmašīnu es neesmu pārliecināta, es neriskētu, kā nekā gana daudz naudiņas un tik milzīgs darbs ieguldīts. Lai labi kalpo!

dace teica...

Ceita, es tamborēju gandrīz kā aprakstā norādīts, izņemot ka es netamborēju katrā, bet katrā otrajā cilpiņā. Tātad: savieno 2 kvadrātiņus un no labās puses vienu stabiņu vienā stūrī, vienu gaisa cilpiņu, stabiņu otra kv. stūrī, gaisa cilpiņu stabiņu 1. kvadrāta vienu izlaižot cilpiņā utt. tā man likās labi.

Ilze teica...

Nu bet tak arī Noro dzijas pavediens mēdz būt dažāda resnuma vienā ficē - esi jel lepna ar to! :D

Bet nu vispār traka meitene Tu esi. Tāds mega darbs! Apskaužu ar pacietību un laika atrašanu.

Sixspārne teica...

Wow! Kas par lielgabalu! :) Skaists un apjomīgs darbs!

Aija teica...

Krāšņa bez gala! Un ieguldītais darbs...... Es pat bērna gultas segai briestu un briestu un nevaru saņemties :))

ramchix teica...

Tavs gadsimta projekts, Dace, izdevies brīnišķīgs! Oranžā krāsa tiešām labi iederas un kopskatu padara dzīvīgu. Turklāt prieks, ka arī Tavam kaķītim sega šķiet ārkārtīgi tīkama :)

Biene teica...

Skaists darbs padarīts!Liels darbs padarīts salīdzinoši īsā laikā!Nu ko lai saka - liela malace!