piektdiena, 2013. gada 25. janvāris

Filcēti cimdiņi, pirmie

Aukstajā Stokholmā līdz manis atnāk ziņas, ka Latvijā ir vēl aukstāks. Es nekad to nebiju Latvijā dzīvodama iedomājusies, ka Stokholmā parasti ir siltāks, likās ir likums: jo vairāk uz ziemeļiem jo aukstāks.
Bet neba par laika apstākļiem mūsu stāsts, bet par to kā tos lai labāk pārcieš. Kā zināms, nav sliktu laika apstākļu, ir tikai nepiemērots apģērbs. Un tā reiz, sen sen atpakaļ, kad viens draugs ziemas laikā aizstāvēja disertāciju, un vēl piedevām tāds draugs, kurš visu cauru gadu brauc ar riteni, nolēmu viņam uzadīt siltus dūraiņus, lai nesalst rokas. 
Cimdu apraksts no Drops, rakstu izvēlējos no latviešu rakstiem. Dzija Drops alpaka. Kā redziet mans toreiz 2-gadīgais rūķis to pilnīgi bez problēmām varēja uzvilkt galvā.
Un salīdzinot ar manis pašas tuvākā drauga roku cimds arī izskatījās pabaisi liels pirms filcēšanas jeb velšanas.

Ne tik liels vairs pēc filcēšanas:

Nu un patiesībā krietni mazāks nekā paredzētajam cilvēkam derētu:
Tā nu cimdiņi pārvērtās par maniem cimdiņiem, bet apdāvinājamam draugam vajadzēja iztikt ar grāmatu vien. Kad pastāstīju viņam par savu ligu, viņš vien noteica, ka dūraiņus nevalkājot. Tā kā labi vien ir ka es pati varēju vairākas ziemas valkāt siltus jo siltus dūrainīšus, un piedevām pati ar tiem braukt ziemās ar riteni. Es, kurai rokas ir nenormāli salīgas pirmo reizi atklāju sev īsti siltus ziemas cimdus! Tagad gan viņi ir lāpāmajā kaudzē,  2 gadu un 5 minūšu darbs. :D :D

5 komentāri:

Diāna teica...

Kaut kas traks! Cik tad lieli būtu jāada, lai derētu vīrietim!

Biene teica...

Silti viņi noteikti ir, man tikkai vienmēr baida tā izmēra notrāpīšana...Tas taču forši, ka paliek sev, jo sev nekad nav laika ko tādu uzdarināt!

Una teica...

Pēdējās nedēļas laikā man vairākkārt piezagusies doma, ka filcēti cimdi varētu būt labs risinājums salstošām rokām. Un te nu tavs ieraksts! Man gan nav pilnīgi itin nekādas pieredzes ar filcēšanu un arī nekad nav bijusi interese (atklāti sakot, joprojām nav), tāpēc tas mani atturējis no iedziļināšanās šajā jautājumā. Bet meitas salstošo roku dēļ varētu mēģināt... :)

dace teica...

Par izmēru: nu noteikti vajag rēķināties un uzadīt 1/3 lielākus nekā vajag. Tad var mēģināt vienreiz veļas mašīnā uz 40 C ar džinsiem kopā, skatīties kas sanāk, ja par lielu tad vēlreiz. Bet ja tikai bīšķi bišķi par maziem savēlušie, tad vēl var slapju vilnu pastaipīt un izstaipīt vajadzīgajā izmērā.

Unknown teica...

Es visiem biju noadījusi vilnas zeķes un tieši Klāva zeķes pēc mazgāšanaās safilcējās tā, ka viņam vairs nederēja... Tad nu staipījām tās, līdz varējām uzvilkt :D un tavi cimdiņi noteikti ir silti jo silti