piektdiena, 2011. gada 20. maijs

Vīrieša džemperis gatavs!


Vakarnakt pabeidzu Joakima džemperi un jau šorīt agri norīta viņš aizbrauca ar to uz zaļās partijas kongresu kandidēt uz atbildīgu amatu. Turu īkšķus. Ja ļausiet man būt paškritiskai nu nav tas pīņu raksts varbūt labākais tieši šai dzijai, arī tas, ka Jocke gribēja drīzāk ko vertikālu...bet nu tagad vismaz man apgalvoja ka viņam rezultāts patīk! Kopā izgāja aptuveni 9,1 fice Fabel dzijas, krāsa 151.

5 komentāri:

Diāna teica...

Burvīgi! Un forši, ka vīrietis "parakstās" uz tādām krāsām, manējiem tikai pelēku, melnu un baltu...

Baiba Vigule teica...

Mmm, zaļā partija un zaļš džemperis - pa pirmo! Turklāt, gluži kā pļava agrā vasaras laikā.
Njā, pievienojos Diānai par tām krāsiņām, kaut gan skatos, ka manējais ik pa laikam ir piedabūnams arī uz kaut ko ne tik vienmuļīgu.

Madara teica...

ļoti skaists. mans vīrietis ar diez vai ar visu pierunāšanu būtu dabūjams tādu košumu valkāt :)

dace teica...

Jap, tur jau bij tā doma ar zaļo krāsu pamatā, bet ar citām krāsām daudzveidībai, Baiba!!

laikam jau man baigi paveicies ka Jocke nebaidās no krāsām!! ;)

Inga teica...

:))) Jauks krāsains džemperis!
Man šķiet, ka puikas no mazotnes jāradina arī pie spilgtām krāsām, tad izaugot nebaidīsies vilkt ko interesantāku! :))
Mans mīļotais vīrietis ko līdzīgu droši vien nobāztu kādā skapja tālajā plauktā, bet mazais puika vilktu ar prieku (nu tikai izmēram atbilstošu protams!)