otrdiena, 2011. gada 4. janvāris

Uz adatām


Reiz domāju, ka nerakstīšu par topošajiem darbiem, bet gan par jau pabeigtiem. Tomēr viss var mainīties un varu dot ieskatu zaļi krāsainā džempera draugam tapšanas procesā. Zaļās bērna jakas iespaidā šī dzija ir vēl joprojām populāra mūsu mājās un visi mēs pārējie ģimenē gribam kādu apģērba gabalu radītu no tās. Kaut kur esmu redzējusi ka šo krāsojumu apzīmē kā gvakamoli (kura man ļoti garšo).
Īstenībā mans draugs labprātāk gribētu kādu tādu rakstu kurš iet vertikāli, bet es ieraugot aprakstu Simple Knitting 59, 2009 gada oktobra numurā izlēmu ka tas gana labi būtu piemērots. Tagad, kādu brīdi paadot es vairs neesmu par visiem 100% pārliecināta ka šis ir labākais variants, bet vienalga pabeigšu un varbūt pēc kāda laika radīsies kāda cita labāka ideja kā vīriešu džemperi vai jaku var smuki noadīt vertikālā virzienā.

Tagad adu arī pārmaiņus priekšpusi un aizmuguri, izadot vienu fici reizē, lai izvairītos no garastāvokļa adīšanas nevēlamā efekta.

Nav komentāru: