piektdiena, 2011. gada 21. janvāris

a la pūra lāde

No mana drauga tēva esam *mantojuši* divas palielas koka lādes. Vecos laikos tās noteikti dēvētu par pūra lādēm. Viena stāv lejā pagrabā otru atstājām dzīvoklī. Par cik lādes iekšpuse, tāpat kā ārpuse ir koka un diezgan atskabargaina, nācās man to iztapsēt ar audumu un skavotāju, pirms lietot lai glabātu tur pašu dārgāko kas man pieder (ok, ne pašu dārgāko, jo bērnu es tur neglabāju :D). Jāsaka, arī ārpuse prasīties prasās pēc uzfrišināšanas. Bet tam mums vēl jāsaņemas. Iespējams kādu dienu...

2 komentāri:

liene teica...

Skaisti izmantots mantojums!
Smieklu dalahai-tev nav gadiijumaa labu ideju ka izmantot krukhi...
manejais ir mantojis taduu eju katru dienu un kasu galvu ko lai ar to dara...lade var vismaz ko glabat!

dace teica...

Kauns atzīties, bet kruķi arī mēs esam mantojuši. Tas ir krāsns kruķi...Vai tev arī krāsns vai ejamais? Nu es katrā ziņā pataupītu, jo vai nu kamīns jeb vecums kādreiz var būt aktuāls :D :D