trešdiena, 2012. gada 9. maijs

Mēnesis rokdarbu bildēs: 9. manas rokas

Ielikšu jau nesen publicēto bildi kur manas rokas redzamas ar oranžajiem nadziņiem. Jāatzīst gan, ka toreiz kādas 4-5 reizes nagus uzkrāsoju un ievēroju to ko atklāju jau sen pirms daudziem gadiem: jo vairāk nagus krāsoju jo sliktāki man viņi paliek. Sāk šķelties un lūzt. Nagu krāsošanu tātad atliekam īpašām dienām un īpašiem noskaņojumiem. 
Kādreiz, kad vēl dzīvoju pie vecākiem un arī tad kad vairs nedzīvoju, bet bieži braucu pa nedēļas nogalēm, tad daudz gāju dārzā ravēt vasarās un tad man rokas tirpa. Atceros arī man bija alerģija pret usnēm un līdz ko vienai tādai pieskāros, visi tie mazie asie dzelonīši manas rokas sadurstīja un radīja niezi savu 2 nedēļu garumā. Tā nu es visas vasaras kasījos. :D
Tagad nav man vairs tādas mantas kā dārziņš un esmu palikusi baltrocīgāka. Darbinu rokas pie datora, pa māju, ar bērniem un rokdarbiem. Sen jau arī esmu principā pārgājusi un apaļamadāmajām adatām un līdz ar to arī lielus gabalus adot nav problēmu ar svara turēšanu un pārslodzi.

Nav komentāru: