otrdiena, 2012. gada 8. maijs

Mēnesis rokdarbu bildēs: 8. izaicinājums

Šādi izskatījās mani krājumi pirms 3 gadiem, baidos ka tagad viņi vairs vienā kadrā nesatilptu ;)
Katra jauna, neapgūta lieta jeb tehnika ir izaicinājums. bet pats lielākais izaicinājums man ir:
 izadīt visu iepirkto dziju
Jāatzīst, absolūti nereāls. :D :D :D

3 komentāri:

ceita teica...

Nu gan uzjautrināji! Es domāju, ka tas ir nereāli, tas ir nebeidzamais stāsts, nespēju iedomāties situāciju- mājās nav neviena dzijas kamolīša...!!! viss ir izadīts, iztamborēts, sašūts utt.
Bet tas ir Tavs izaicinājums, ne manējais, un par to man prieks.
Sekoju Taviem ierakstiem, man ir interesanti lasīt Tavas domas iekš "Mēnesis rokdarbu bildēs".
Būtu vairāk brīva laika, varētu pievienoties.
Jauku dienu!

Kristīne Spriedēja Krūmiņa teica...

Labs! Es it kā samazināju savus krājumus. Padalījos ar omu. Bet ir pagājuši tikai 2 mēneši un krājumi ir sākuma stadijā.

dace teica...

Nuja, es jau to arī rakstīju tā maķenīt ironiski ar humoru. Jo es ar domāju cik absurdi būtu ja man patiešām kādreiz izdotos visu līdz pēdējam kamolam iztērēt. Bet nu pirkta dzija gan ir tieši tam mērķim: izadīt, noadīt, uzadīt!
Vienīgi dažreiz kavējoties domās pie globālām nelaimēm iedomājos kā bija mūsu vecvecāku paaudzei, kad vajadzēja 1 h laikā sakravāt mantiņas un doties uz Sibīriju piemēram. Cik daudz un vai vispār man ienāktu prātā pakot dziju līdzi? Protams ļoti ļoti ceru ka man nekad nekas tāds nebūs jāpiedzīvo.