piektdiena, 2011. gada 16. decembris

Viņš tiešām eksistē!!!

Nu tas sarkanajā kostīmā, resnais, koka kolas izdomātais vecis ar bārdu! 
Un vēl viņš ir ļoti aizņemts, tāpēc viņam ir lielisks palīgs Aija, kura padarīja manu gada nogali par vienu, nē diviem priekiem bagātāku atsūtot man grāmatu (nu tieši to par kuru vecītim čukstēju) un cimdiņus! Cimdi tik eleganti pateicoties izšūtajām pērlītēm!
Mīļš jo mīļš paldies, Aija. Paldies par ieguldīto laiku un darbu un prieku!!

Paldies arī Inesei par prieku koordinēšanu!

2 komentāri:

spaariite teica...

cik tev foršs Ziemassvētku pārsteigums! Lai brīnumi turpinās!!!

Aija Elliņa teica...

Dace, man vēl lielāks prieks, ka Ziemassvētku brīnums ir ticis arī man- iespēja Tevi iepriecināt! Un vēl, ja ņem vērā to stāstu par grāmatu... tas vispār ir kaut kas neticams :D, ka tam vecītim sarkanajā mētelī tā vēlmju lapa ''izkrita no kabatas'' tieši man pie deguna (nu Tu zini, par ko es runāju) :D

Lai vēl daudziem brīnumiem pilns svētku gaidīšanas laiks! :)