svētdiena, 2008. gada 16. novembris

Daudzkrāsainais plecu lakats


Viss sākās ar dziju- Zeugma no Ice Yarns. Ieraudzīju to interneta vairāksolīšanas lapā tradera.com un man vajadzēja ;) Nopirku 2-as fices. Tomēr kad dziju saņēmu tā nebija īsti tāda, kādu biju iedomājusies (grūti saprast no fotogrāfijas vien). Kamols sastāvēja no diviem pavedieniem, viens tā saucamais skropstu dzijas un otrs savādāks (galīgi nevedas aprakstīt ar vārdiem). Bez tam vienā ficē bija tikai aptuveni 29 metri. Tātad no divām man nekas kārtīgs nesanāktu. Tad es izdomāju viltību. Šķetināju vaļā kamolu divējādos pavedienus un lakatu adot mainīju tos strīpās. Līdz ar to ieguvu uz pusi vairāk metrāžas. Arī ar pašu lakatu man ilgi gāja, kamēr atradu adīšanas veidu, kas daudzmaz pas un izceļ dziju. Bet beigu beigās visas pūles attaisnojās un rezultāts man pašai tiešām patīk.

2 komentāri:

Anonīms teica...

Nice and thanks!

Anonīms teica...

Really good post!