otrdiena, 2009. gada 16. jūnijs

Daudz ūdeņu aiztecējis...


...kopš pēdējā ieraksta šajā blogā. Pauze pateicoties krasām pārmaiņām personiskajā dzīvē, kuras vēl joprojām turpinās. Ūdens saduļķojās un vēl nav nosēdies. Tāds ieildzis orkāns plosās.


Lai vai kā tomēr turpinu ar rokdarbiem nodarboties. Nedarīju to kādus pāris mēnešus, jo jutos pārāk slikti, bet pēc tam meditatīvos nolūkos atsāku. Bez pēdējā pusgada veikuma ir man arī vēl tādi iepriekš darināti darbi, kurus vēl neesmu atrādījusi.


Vēlme turpināt blogu protams ir man jau ilgu laiku, bet beidzot tiešām piesēdos un centīšos papildināt to biežāk.


Tā kā esmu pa šo laiku nomainījusi dzīvesvietu, tad iesākumā nodarbojos ar dažādu praktiski lietojamu nieku veidošanu pirmkārt jau vannas istabai. Uztamborēju vienu feinu toaletes papīra turētāju un notamborēju dažādus nieciņus no metāla stieplītēm: tējas svecīšu svečturus, zobu diega un matu gumiju turētāju, kā arī zobu birstīšu turētāju.

Vēl arī adīju metāla puķītes. Projekts puspabeigts, tāpēc parādīšu citreiz.

1 komentārs:

Diāna teica...

Saule, man trūkst vārdu!!!!!!!!!!!!! Es arī biju no bloga pazudusi, gan ne tik emocionālu, cik drīzāk finansiālu iemeslu dēļ, nogrimu naudas pelnīšanā, lai saturētu kopā visu, kas man ir. Bet nu esmu izlēmusi atgriezties, un ko es redzu? Tās mājas lietas ir KAUT KAS ar lielo burtu! Esmu tik satriekta, ka man arī vajadzēs kaut ko līdzīgu uzmargot. Tu raksti, ka esi pārcēlusies - varbūt esi atgriezusies Latvijā? Turpināšu lasīt, kas Tev vēl no jauna. Tu iedvesmo!