piektdiena, 2011. gada 6. maijs

Āfrikas piedzīvojumu soma

Āfrikas piedzīvojums ir ģeniāls adījums, kuru dizainējis Horst Schulz. No viņa sedziņas tad ir tapis somas apraksts, kuru var dabūt ravelry. Kauni dzija kā reiz ļoti piemērota šim projektam un tiklīdz kā tādu izpildījumu (Kauni plus Āfrikas piedzīvojums) ieraudzīju, tā iemīlējos. Sāku adīt 2009 gada jūlijā, adīt pabeidzu, pat iemetu veļās mašīnā 2010 gada sākumā un safilcēju bet... tā arī viņa man stāvēja un bēdīgi gaidīja oderīti, pogu un lences piešūšanu. Pirms izstādes izvilku no pabeidzamās un labojamās kaudzes (jā, ir man tāda diezgan nemīļa kaudzīte), piediedzu lenci, piešuvu pogu un aiznesu Lorettai. Bet odere baidos ka vēl gaidīs savu kārtu kādu laiku. Neesmu ne vēl nopirkusi audumu ne mentāli sagatavojusies uz šūšanu. Vispār es būtu laimīga ja man uzrastos kāds alter ego, kuram es varētu adīt, bet kurš man savukārt varētu šūt :D

1 komentārs:

Inga teica...

Man patīk! :))Bieži ko tādu nav nācies redzēt!:)) Nu vismaz man:D
Sakārdināji ar to Āfriku... gribētos kādreiz tur nokļūt un padzīvot.