sestdiena, 2012. gada 15. septembris

Ierūtojusies

Atgriežamies pie rokdarbiem!

Biju jau rēķinājusies pabeigt savu deķi vasaras sākumā. Sāku stiķēt kopā, bet aptvēru ka 11 x 22 rūtis jau pat izklausās neproporcionāli, kur nu vēl izskatās. Nolēmu pietamborēt vēl daļu klāt. Lai jau ir šis projekts mans gadsimta projekts, par kuru mani mazbērni vēl pēc gadiem 50 - 60 runās! Tātad izlēmu vēl 142 rūtiņas uztamborēt, no kurām man vēl 17 palikušas. Turpinājums sekos...

3 komentāri:

ceita teica...

Bildīte ar noslēpumu par rezultātu. Lai raiti tamborējas! Un mēs tad ieraudzīsim skaisto gatavo segu... Kā plāno savienot kvadrātiņus?

akvamari28 teica...

Kvadrātiņi tik jauki izskatās jau tagad, gala rezumē noteikti mūs pārsteigsi?))

dace teica...

Paldies!
Ceita- ja es teikšu nebūs tas ;) ;)
Man tagad tā pirksti niez viņu pabeigt, ka drīz jau būs apskatāma!