svētdiena, 2013. gada 28. aprīlis

Entrelac plecu lakati

Pēc tā kā es blogoju, varētu padomāt ka cauri ir ar manu apņemšanos un es neko neradu. Bet tā nebūt nav!  Pēdējā šūšanas festivālā iepirktā dzija (Lang Yarn Jawoll Magic Dégradé) iet mazumā jo esmu nesen kā noadījusi divus entrelac plecu lakatus.

Vienu sev. 




 Otru Dainai, draudzenei no Stokholmas Latviešu kora apaļā jubilejā. 




Vienu nobloķēju (Dainas) otru ne (savu). 

9 komentāri:

Inese teica...

Wah, nu te var tikai noelsties, cik skaisti!!! Sarkanais dievīgs, tik tāds... nu vienvārdsakot - skaists!

Anonīms teica...

Ļoti skaisti un koši lakati!

Unknown teica...

daiļi!

Aija Elliņa teica...

Man arī ļoti patīk! Krāšņi!

Sixspārne teica...

Ļoti skaisti lakati! Fantastiski! :) Sarkanais jo īpaši. :)

ceita teica...

Šī dzija lieliski der šim musturam! Skaisti lakati!!!

andrasballe teica...

tik skaists lakati :) man tas raibais liekas vnk fascinējošs :) tā dzija pēc būtības bija tā raiba vai Tu vēl skaņoji krāsas, lai dabūtu katru kvadrātiņu savādāku?

dace teica...

Mīļš paldies jums visām par komplimentiem! Andra, tā dzija bija tāda raiba kā lieldienu ola, es neko nedarīju! Un tā nav ka katrs kvadrātiņš savādāks, bet tādu iespaidu gan atstāj, tas ir ļoti interesants acu apmāns!

Biene teica...

NU ļoti skaisti!Un šito pacietību!Es entralakā varu lielākais 20 reiz 20 uzadīt!