otrdiena, 2014. gada 4. novembris

Šūšanas festivāls, rudens 2014

Arī šogad pienāca rudens un arī šajā rudenī bija kārtējais šūšanas festivāls Stokholmā, kurā eju iepirkt dziju un citas labas lietas.





Šogad nopirku alpakas Indiecita dziju un dziju Onion, kura gan nav no sīpoliem bet sastāv 70% no ekoloģiskas vilnas un 30% nātrēm. Būs interesanti pamēģināt! Dažas fices 
 Lang Yarns Jawoll Magic Dégradé un citi nieki, drēbes mazajam bērnam (lielais izaudzis no piedāvātajiem izmēriem), grāmatas, žurnālus, mazo rūtiņu piezīmju blokus, vaskotu auduma galdautu, bambusa biksiņas un zeķes. 


2 komentāri:

Unknown teica...

Svecinati! Es redzeju jusu darbus. Un es domaju ka jus varat ma ušut cimdus tadus kurus es gribetu. Es ceru ka jus man palidzesiet. Uzrakstiet man.andre_iron@inbox.lv

dace teica...

Cieniitais! Diemzeel es nessuju un arii pasuutiijumus passlaik nepiennemu. :(