trešdiena, 2011. gada 23. novembris

Grāmatu nekad nevar būt par daudz...

...nodomāja Dace iznākot no Second Hand veikala ar 6 jaunām jauniegūtām grāmatām rokās. Katra maksāja 5 kronas (~ 38 santīmi). 

Sēņu grāmatas tāpat kā rokdarbu grāmatas nevar būt par daudz. Sevišķi jau ja ir ambīcijas lasīt ne tikai gailenes un bekas (kā to vairums zviedru dara). Un šī grāmata sevišķi laba!
var samācīties atšķirt piepi no piepes
dažādas bērzlapītes, patīk ka foto tieši ka no meža: gliemežu apgrauztas un tārpainas!
visādas mazas suņusēnes
ejam bekās!

Pavārgrāmata! Veģetāra. Kur nu bez tām?! Lai gan... hmm... kad bija pēdējā reize kad izmantoju tās?... 4 vai 5 gadus atpakaļ?! :D

 

 Dīvains salikums: Batika un sveču liešana. Nekad neiedomātos veidot vienu grāmatu par šīm abām lietām, bet re kā citi iedomājas!

Cik saskaņots pāris!

tauriņu tunika

samikserētas sveces

gabaliņos grieztas sveces
 Izšūšanas, griešanas un šūšanas grāmata:

ja es ņemtu vērā šīs labās pamācības varbūt man galu galā izdotos izšūt smuki rotaļlietu sejiņas


filca gabaliņu māksla

filca gabaliņu glezniņas, bērniem pa spēkam!
 Jaunas lietas mājās ar krāsām, audumiem un fantāziju:
tā īsti nesaprotu kāpēc vismaz mums mājās, padomju laikos pastāvēja tikai divu veidu aizkaru pielikšana: ar knopkām un ar piespraušanu?

man diezgan aktuāli, kā lai pārvērš dīvānu?

ko darīt ar auduma atlikumiem?

krāsošana ar šabloniem
 Kādreiz es niekojos ar mezglošanu, uztaisīju vairākas kaklarotas. Varbūt kādreiz atkal saņemšos. Patīk ka šajā grāmatā praktiskas lietas mijas ar mākslinieciskām izpausmēm.

Vīrietītis un sievietīte

mezglota māksla, pa labi cepure un torss

mezglotas somiņas
mezglota seja

no vilnas mezglots mētelis. Nez cik viņš sver?
 Tādi mani ieguvumi. Būs biežāk jāpiestaigā uz to veikalu.


3 komentāri:

Plūmīte teica...

Tev tagad būs darba pilna rokas, kamēr izmēģināsi visu, kas iekritis sirdī :)

dace teica...

Pilnīgi piekrītu! Es jau vispār gandrīz neko jaunu nepērku, jo secon hand ir daudz vērtību. Gan kvalitātes gan resursu taupības ziņā.

Zkss teica...

Ohoho! Superīgs guvums! Lētāk kā pie mums! Riktīgi labas grāmatas(es arī šitās visas būtu ņēmuse)
Tā izšūšanas grāmata izskatās ļoti laba.