pirmdiena, 2011. gada 19. decembris

Ziemassvētku tirdziņš

Pēc pagājušā gada neizdevušās tirgošanās šogad mēģināju atkal. Šoreiz arī saadīju cītīgāk viskaut ko citu un ņēmu draudzeni Ivanu pie rokas un devāmies iekarot latviešu sabiedrības sirdi.
 Jāsaka ka sapratām to ko jau zinājām, ka latvieši, maza ēdelīga tautiņa :D nāk uz tirdziņu pēc rupjmaizes, desām un zirņiem bet ne pēc pēdējo dienu dāvanām.(Jāpiezīmē ka tieši tāpat es uzvedos, ok nepērku desas, bet maizi gan).

Bet tas nekas, mēs jūtamies priecīgas par pirmo pārdošanas reizi, jo varējām pasēdēt blakus un parunāties. Es satiku vairākus draugus un paziņas un pie reizes vairākas stundas atpūtos no mazajiem (paldies Joakim).

Uzskaitei ko tad biju paņēmusi līdzi:
10 volānšalles no kurām 7 atgriezās mājās






6 mauči, no kuriem visi atkal ir mājās
Divas dredu cepures kuras man ir vēljoprojām!
Metāla stieples un pērlīšu rokassprādzes, viena vairs nav.
Tamborēti eglīšu rotājumi, visi nopārdoti!


Efektdzijas plecu lakati, abi man palikuši

Efektdzijas šalle arī mājās labāk jūtās
Metāla stieplītes un pērļu rokasprādze, kura nevienam neiepatikās ;)
Kazlēna mohēras šallītes. Viena ir dāvana kādam!

10 pērļu enģelīši no kuriem 6 ir citās mājās!
Tā izskatījās mūsu andeles galds!

2 komentāri:

Aija Elliņa teica...

Skaisti darbiņi, kādēļ gan tos neparādīt citiem! :)

Jā, es esmu vienreiz piedalījusies tirdziņā un sapratusi, ka... nav mana stihija! Darināt un dot veikaliņā tirgot varu (protams, tur arī savi mīnusi), bet pašai tirgoties... nē nē :)

Madara teica...

Skaisti darbi! Ari es velejos patirgoties, bet sava nevalja neko lielu ari neuztaisiju, lai gan ideju ir daudz. Man ari bija pirmais tirdzins Islandee un gaja viduveji, bet vismaz tagad esmu zinama!