piektdiena, 2012. gada 13. janvāris

Papīrgrozs. Estētiski uzlabots.

Ok, īstenībā tas nav papīrgrozs, tas ir atkritumu trauks jeb miskaste. Bet tā ka man sazin kādu jocīgu iemeslu dēļ nu nepatīk vārds miskaste un arī misene ne (jo tas man atgādina skaistuma konkursa dalībniekus ;) ), tad es savā sarunvalodā palieku pie vārda papīrgrozs, un lietoju to vietā un nevietā. 
Aptamborēts ar Drops Muskat kokvilnas dziju.

6 komentāri:

Inese teica...

nu riktīgi labs toveris - tas tamborējums tam pat ļoti piestāv :)

ceita teica...

Jauks risinājums. Un šis musturs ātri tamborējas. Man patīk! Tavs veikums mani iedvesmo. Esmu iecerējusi lielajam puķupodam imidžu mainīt, sākotnēji domāju adīt bruncīti, bet tagad iespējams tamborēšu.

Sarkanā Biete teica...

Nebūtu pateikusi, ka tā ir misene, piedodiet - papīrkurvis, domātu, ka tas ir kāds skaistumtrauks! Feini!

Madara teica...

mūsmājās tas tiek saukts par musarņiku :D
feins kažoķelis šim tapis :)

Inga teica...

Viņš tāds ļoti pamatīgs izskatās! Mazie noteikti visādas spēles var sadomāt:)))
Aptamborēts tāds pavasari gaidošs šķiet! :))

Madara teica...

http://pukuzirnis.blogspot.com/2012/01/pukuzirna-dzimsanas-diena-un-izlozes.html
ienāc pēc virtuālās dāvanas ;)