svētdiena, 2012. gada 8. aprīlis

Un tā! Es krāju...

...KINDEROLAS

Tā kā Helai gandrīz vai taisnība!

par to gribēju šeit ierakstīt jo aizvakar vakarā mans bērns Artíga nu tik cītīgi salika dažas virsū Cirka spēlei veidojot riktīgu dzīvnieku (pārsvarā) demonstrāciju. 

Jā, un tad kad biju maza, Kinderolas nebija mums pieejamas. Tad kad paaugos un studēju, tad bija, es biju tik bērnišķīga ;) ka man ļoti patika tas pārsteigums. Un es krāju, bet kautrējos, līdz izmitināju savā studentu istabā dažus koristus no Vācijas un viens bija ļoti sajūsmināts un teica ka arī viņš tās krāj. Re kā man vajadzēja tikai zināt ka ir vēl kāds tāds pieaudzis cilvēks, lai tiktu galā ar savu kompleksu. 

drūzmēšanās
tie kam uz spēles nepietika vietas
Kopš tā laika daudz ūdeņu aiztecējis un oliņu ir palicis vairāk. Bet man nekad nav bijusi apsēstība ar to un nav licies svarīgi sakrāt visus kādas sērijas priekšmetiņus. IZņEMOT tagadējo pēdējo sēriju kura sastāv no Barbapapām. Mums izdevās iegūt visus Barbapapu famīlijas locekļus!

Barbapapu ģimene, izņemot BarbaStiprinieku un BarbaZoo, kuri uz fotografēšanos neieradās ;)

Tomēr visstulbākā replika ko esmu dzirdējusi Kinderolu krāšanas sakarā ir šī: Oj, kā vienam garšo šokolāde! Atzīšos, dažas šokolādes izmisumu brīžos esmu šo gadu laikā apēdusi, bet visā visumā man tā šokolāde negaršo. Par laimi manam draugam un manam bērnam ir pavisam cita gaume uz saldumiem un tad nu viņiem vienmēr ir jāsadala āriņa, kamēr man prieks par iekšiņu!

8 komentāri:

Daiga teica...

feina kolekcija!
kinderolu ideja ir universāla, kam tad nepatīk šādi pārsteigumi, arī es vienmēr nepacietībā gaidu, kas tur iekšā :D
mēs arī krājam, bet izņemot mašīnītes, viss aizceļo uz mūsu mājas smilškasti :) tās tur riktīgi labi iederas.

ps: laikam katrā reģionā savs oliņsaturs, mūsu pusē šī ģimenīte nav redzēta, varbūt kļūdos :)

Madara teica...

ha, un es domāj ka man vienam tik tāda apsēstība. man bērns pirmais vēl nebija piedzimis ka uz tā rēķina jau pirku kinderolas, lai krātu iekšiņas. tad jau man ar sava kolekcija jāparāda :D

Hela teica...

Redz, cik jauka kolekcija!
Man arī tāda ir. :D Bērnam pirkām, citreiz arī "it kā bērnam", kaut kas pat ir pārceļojis uz manu cūciņu kolekciju, par ko blogā stāstīju. Šobrīd tās kinderolu mantiņas ir noliktas malā, bet krājumos ir. :)

Biene teica...

O, ku forši!Man redzot bērnistabā izmētātas šo oliņu detaļas rī vienmēr gribas tās savākt un salikt vienkopus, bet tā arī nav līdz galam sanācis!Tu iedvesmo!

Inese teica...

jā, jā, mūsmājās ar riktīgi krājumi - no vecākā bērna saulainās bērnības, pati tā kā kautrējos atzīt, ka man arī patīk tie pārsteigumi iekšā, bet kad ir mazs bērns, tad ir attaisnojums un var pirkt kaudzēm :)))

...ar cieņu un smaidu,.. teica...

Oooo... man šo naaaaav ko kautrēties:) Tā kaste tak ir pilna ar dārgumiem..

dace teica...

Nu re kas atklājas!!
Vispār jau vienkopus es viņas saliku laikā kad pirmais bērns bija mazs, baidījos gan no aizrīšanās gan olu detaļu pazušanas. Otrs bērns jau vairs mutē neko nebāž, tad mierīgi varam atkal pacilāt.
Vienīgi man nepatīk tādas iekšiņas kur visādi papīru gabaliņi (laivu buras) un tam līdzīgi.

Ilze teica...

mans sapnis bija sakrāt Moominu šoko olu kolekciju, taču nokavēju un to vairs nav LV vienīgajā tidzniecības tīklā - IKI.