piektdiena, 2010. gada 10. decembris

Pārbaudītas vērtības


Ir man diezgan dārgumu sakrāts grāmatu plauktā (te es domāju visādus adīšanas un tamborēšanas žurnālus un grāmatas). Nesen kā šķita aktuāli ievilkt aliņā mazliet vairāk latviešu rakstus. Daudzi, sevišķi ārzemnieki slavē Lizbeth Upitis grāmatu par latviešu cimdiem. Iespējams kādreiz pagādāšu arī to, bet tagad domāju jāatrod vēl viena pērle, Mirdzas Slavas grāmata par latvju cimdu rakstiem. Priecīgs pārsteigums man bija uziet mājas lapu ibook.lv tur var acīmredzami nopirkt un pārdot visādas antikvāras grāmatas. Kontaktēju vienu pārdevēju un pēc ļoti patīkamas komunikācijas pārskaitīju naudu un pāris dienas vēlāk saņēmu grāmatu savā rīcībā. Iespējams ne viens vien darinājums (ne tikai cimdi) taps šīs grāmatas rakstu iespaidā.

2 komentāri:

Kristīne Spriedēja Krūmiņa teica...

Es arī šonedēļ secināju, kad gribu tikt pie šīs grāmatas!

guna teica...

Man arī ir šī grāmata. Noderīga. =)