ceturtdiena, 2010. gada 23. decembris

Piparkūku namiņu recepte ;)

Nevienam gan jau nav garām pagājis nepamanīts fakts ka man ir bērns. Bērns un es mēs neesam viens vesels, līdz ar to blogā nefokusējos un aktivitātēm par un ap bērniem, jo šis ir manu hobiju blogs (bērns man neskaitās hobijs) ;). Lietas ko daram kopā līdz ar to nereti paliek aizkadrā.

Runāšu skaidru valodu, arī gastronomiskās aktivitātes nav mana sirdslieta. Jā, es apbrīnoju tos, kam padodas viss! Piparkūku mīklu nekad mūžā neesmu taisījusi pati, un zinot sevi visticamāk arī netaisīšu.

Tas gan man neliedz padalīties ar vienu lielisku veidu kā un kad vislabāk celt piparkūku namiņu.

Nu tad: 1) Noteikti pagaidiet kādu nedēļu pēc Ziemassvētkiem, tad ejiet uz veikalu! Tur jums metīs pakaļ par vismaz 5 reizes lētākām naudiņām piparkūku namiņa sagatavi. (Vai apstaigājiet radus, atrodiet tos, kuri gatavojas namiņu mest ārā tikai tāpēc ka tam viena siena ir ieplīsusi).

2) pacietīgi gaidiet vēl kādus pāris mēnešus un katru reizi uz bērna jautājumu vai ierosinājumu uzcelt namiņu atbildiet: jā, cik laba ideja! Mēs to noteikti kādu reizi izdarīsim! Mums taču ir no kā! Tikai jānopērk tās mazās apaļās konfektītes!

3) ap aprīli (kā aizpagājušogad) vai maiju (kā pagājušogad) beidzot saņemieties, iepērciet mazās krāsainas konfektītes un pie cukura kausēšanas darba! Ņam ņam piparkūkas pavasarī!

Nav komentāru: