otrdiena, 2012. gada 19. jūnijs

Uzprišini tašiņu!

Domājot par cilvēces noslogojumu uz dabu, piesārņošanu to ar plastmasām un visādām ķīmijām kuras turpat vien mūsu organismos veido ķīmiskos kokteiļus, kuri mums, cilvēkiem jau sāk ar pilnu jaudu jaukt bioloģisko balansu, mēģinu savai sirdsapziņai klausīt un darīt visu ko vien es, mazs puteklītis varu, lai neatstātu destruktīvas pēdas nākamajām paaudzēm.Ar nožēlu jāsaka, ka es tāpat kā daudzi citi triju RE (RE-use, RE-design, RE-cykle) piekritēji un atbalstītāji jūtos piederīga mazākumam.

tašiņas viena puse pēc...
Šī tašiņa ir sevišķi speciāla! Nolemta drošai nāvei, bet izglābta no atkritumu šķirošanas istabas. Mans mīļākais izmērs! Sevišķi jau to pagaro rokturu dēļ, jo man daudz praktiskāk nest iepirkumus mājās uz pleca, nekā rokās. 

tašiņas viena puse pirms...

tašiņas otra puse pirms...
 Bet tie uzraksti... nu jā, mālējam ciet ar tamboradatu un krāsām!

tašiņas otra puse pēc...

2 komentāri:

Aija Elliņa teica...

Nu man jau, protams, patīk! :) Kā jebkura ''izglābta'' tašiņa vai cita lieta! :) Lieliski!

Inga teica...

Feina ideja! Aizmālēt burtus ar krāsām! Man patīk!