trešdiena, 2013. gada 20. februāris

Šķīvja paliktnis

Uz šūšanas festivālu aicināju savu uzticamo festivāla biedreni Ivanu, bet viņa atteicās ar argumentu ka neesot izadījusi 90% no pagājušajā festivālā iepirktās dzijas. Mīļā pasaulīt, ja es to ņemtu vērā, es savā mūžā vairs nekad dziju veikaliem tuvoties nedrīkstētu! ;). 

Kad šito tā uzraksta, tad izklausās kā joks, bet patiesību sakot man kaut kāda krīze iestājusies (pusmūža vai līdzīga) un pārdomas un sevis meklēšana. Lieta tāda, ka kopš mazais bērns augustā sāka iet uz bērnudārzu, baudu bezdarbnieka statusu un no sākuma par to ļoti priecājos, jo šķita ka nu tikai būs man beidzot laiks atliku likām rokdarbiem un citām sirdslietām, bet laikam ejot novēroju, ka šajos mēnešos ar rokdarbiem nodarbojos nu pavisam minimāli. Visvairāk es tīru māju un nositu laiku pie interneta. Dzijas kalni toties krājas, jo cerības uz nākotni ir. Un tagad, kad manā foršajā lādē vairs nav vietas visai dzijai un man katru dienu jāskatās uz 2 lieliem dzijas maisiem, šķiet nu come on, kas par s..u būšanu, jāsāk kaut kas darīt. Tā nu apņēmos brīžos starp bērna atstāšanu un paņemšanu no bērnudārza nevis nosist laiku, bet IEPLĀNOT to adīšanai, tamborēšanai un visādai citādai kreativitātei. 


Pirmajās divās dienās esmu uztamborējusi divus šķīvju paliktņus no tikko nopirktā lina (3 pavedieni) un kokvilnas (1 pavediens) masījuma Linea no Ullcentrum. Ar tādu domu arī dziju pirku, jo nesen apvilku virtuves krēslus ar tādu pelēcīgi zaļu vaska audumu, ļoti praktisku ģimenēm ar maziem bērniem, kur nemitīgi kaut kas tiek izlaistīts, apgāzts un noķēzīts.  Ficēs dažādi grami, vienā 128 otrā 118. No tās smagākās sanāca 2 paliktņi un maziņš kamoliņs palika pāri. Maliņai ņēmu Garnstudio DROPS Muskat, kas ir biezāka dzija. Un maliņas dizainu meklēju nesen iegādātajā grāmatā Crochet borders

Paliktnīšus vajag iestīvināt. Vai jums ir laba pieredze ar stērķelēšanu?? (Jo mana pieredze saka, ka stērķelējamais priekšmets paliek no miltiem dažviet balts). Jeb man doties uz pilsētu un meklēt Sonett veļas cietinātāju??

3 komentāri:

Anonīms teica...

Vislabākais cietinātājs ir atšķaidīta PVA līme, tā tiek stīvinātas cepures.

ceita teica...

"nevis nosist laiku, bet IEPLĀNOT to adīšanai, tamborēšanai un visādai citādai kreativitātei" - ļoti forša apņemšanās! Lai Tev izdodas!
Es savukārt visādi cenšos ieplānot visu paveicamo tā, lai sadabūtu mazliet vairāk laiku adīšanai, tamborēšanai un ... Esmu pat kompaktu somiņu pielāgojusi mazā tambora līdzi ņemšanai un ķeru tos mirkļus, kad kāds no bērniem jāgaida aiz durvīm nodarbībās.
Oranžais tik foršs! Pavisam cits skats uz lina pelēko.

Sixspārne teica...

Ļoti jauks paliktnis! Oranžā krāsa tiešām atsvaidzina lina pelēko un dod tam priecīgu noskaņu. :)
Jā, laika organizēšana ir nopietns pasākums. Bet arī tā man pakļaujas iedvesmai nevis skaidrajam saprātam! :)