piektdiena, 2011. gada 22. jūlijs

Jauna veca grāmata

Beidzot draugs ir atgriezies mājās no nedēļu ilgas prombūtnes šaha čempionātā. Beidzot es neaizmiegu vienlaicīgi ar bērniem ļoti nogurusi. Beidzot es pamazām atkal varu ierakstīt visu to jauno, kas man pa šo laiku hobiju frontē ir noticis. Un noticis ir šis tas.

Nopirku vēl vienu second hand grāmatu no 70-iem gadiem. Grāmata (sur
prise surprise) saucas apmēram tā kā visas citas to gadu grāmatas. (Stickat och virkat...) Protams grūti saprast kas būs iekšā tā pērkot caur internetu, un tāpēc ļoti svarīgs ir vāka noformējums. Tā vestīte kas meitenei mugurā paņēma manu uzmanību.

Nākamo bildi ielieku nevis tāpēc, ka es būtu kāda aizrautīga leļļu apģērbu darinātāja, bet gan tāpēc lai parādītu jums kādas lellītēm smieklīgas sejas izteiksmes. Gluži kā manam mazajam bērnam, kad velk uz raudāšanu.

Tamborēti vasaras aizkariņi!

Dakšiņtamborēts lampas abažūrs un īsi aizkari.

Un kas vismaz mums pašlaik ļoti aktuāli- lacītes, tamborētas.


P.S. Un jā, es ļoti ļoti apbrīnoju vientuļos vecākus ar vairākiem bērniem.

Nav komentāru: